KS SvarUt er et verktøy for å sende utgående post, digitalt eller som brevpost, til innbyggarane og organisasjonar. SvarUt er en komponent som er kopla til kommunens sak og arkivsystemet. Sakshandsamar adresserer posten og påfører fødsels- eller organisasjonsnummeret til mottakeren og deretter ekspederes dette til SvarUt i stedet for til vanlig utskrift. Så tar SvarUt over jobben. Ved å oppgi fødselsnummer eller organisasjonsnummer blir meldinga sendt direkte til mottakars meldingsboks i Altinn eller anna elektronisk postkasse om mottakar har dette. Dersom fødsel- eller organisasjonsnummer ikkje er påført forsendelsen, blir den umiddelbart sendt til utskrift og postlegging. Det same skjer dersom en mottaker som har fått dette i sin meldingsboks i Altinn og ikkje har opna dette i løpet av 2 virkedager. Dette vil ikkje skje om mottakar har anna elektronisk postkasse då dei som har dette har sjølv gjort eit aktivt val for å få dette og dermed er meir bevisst på å lese post som kjem dertil. |