Rutiner for ledere

Inngående post

  • daglig søke fram Innkommende og Til fordeling i sak-/arkivsystemet.
  • søke fram Vedksoppfølging i sak-/arkivsystemet etter møter.
  • kontrollere at saks- og journalopplysningene er riktige, og at de er knytt til riktig sak.
  • kontrollere at alle sidene er komme med i kvart dokument.
  • utføre offentligvurdering (påføre tilgangskode og huske å skjerme navn og personlige opplysninger)
  • Arkivverdige dokumenter som komme direkte til saksbehandler, har saksbehandler selv ansvar for å importere inn i sak og arkivsystemet. Arkivverdig e-post skal importeres av saksbehandler i sak-/arkivsystemet.

Arkivverdige dokumenter som har komme direkte til ledar har saksbehandler selv ansvar for å importere inn i sak og arkivsystemet. 

Utgående post

  • registrere alle interne og eksterne dokument i sak-/arkivsystemet
  • knytte dokument til ei allerede eksisterende sak eller opprette ny sak.
  • utføre offentligvurdering (påføre tilgangskode og huske å skjerme navn og personlige opplysninger)

Kontinuerlige oppgaver

  • daglig søke fram alle saker for godkjenning ved godkjenne eller avvise arbeidsflyten. Ved godkjenning av dokumentet skal saksbehandler enten markere dokumentet som ferdig etter kommentarer/endringer. 
  • sørge for å overholde frister til forfall.
  • markere saka som avsluttet av saksbehandler når ei sak er avsluttet. Det vil si når en ikke forventer flere dokumenter i saken (servicekontoret kan evt. åpne saken igjen dersom det viser seg å være nødvendig.

 

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.