Mottak av post: Posten vert henta dagleg og lagt på kontorpulten til styrar Opning / sortering av post: Styrar opnar posten og sorterer den slik: Arkivuverdig post - Rundskriv, reklame, off.publikasjonar, anna info som ikkje er gjenstand for vidare saksbehandling Arkivverdig post - All post som er gjenstand for vidare saksbehandling Rekningar - vert stort sendt til sentralt fakturamottak, dei som kjem direkte vert vidaresendt til fakturamottak Stempling og journalføring: All arkivverdig post (inn- og utgåande) vert ført inn i postjournalen med journalnummer og ekspedisjonshenvisning Arkivering Saksdokumenta vert arkiverte etter arkivnøkkel. Søknader i påvente av opptak - Arkiv: mappe - Fysisk plassering: Låsbart arkivskap styrar sitt kontor Søknader om barnehageplass - tidlegare år - I eigne mapper sortert etter namn på barn Søknader om barnehageplass - årets søknader - I eigne mapper sortert etter namn på barn |